Vacature

Medior adviseur participatie

Denk je graag mee over daadkrachtige participatie voor complex maatschappelijke opgaven, ben je op je plek in de dynamiek van een adviesbureau en heb je ervaring als projectleider? Dan ben jij wellicht onze nieuwste aanwinst!

Jouw rol

  • Vanaf het moment dat een projectaanvraag binnenkomt ben je betrokken. Je denkt mee over de beste strategie en aanpak. En staat vervolgens aan het roer voor het project. Je stroomlijnt het proces, organiseert de participatie en onderhoudt contact met de opdrachtgever.
  • Je draait zelf 3-5 projecten, waarbij je wordt ondersteund door een senior en junior. Daarnaast ondersteun je je collega’s waar nodig.
  • Door je sterke acquisitievaardigheden haal je nieuwe opdrachten binnen.
  • Tijdens participatieactiviteiten leid je groeps- en stakeholdergesprekken. Deze vaardigheden breid je graag uit om bijeenkomsten voor te zitten.
  • Je communiceert effectief met diverse stakeholders en bent in staat om waardevolle inzichten te verkrijgen en consensus te bereiken tijdens overlegmomenten en participatietrajecten.

Competenties: projectmanagement, doortastend, nieuwsgierig, gespreksleider, analytisch.

Jouw profiel

  • Je hebt wo werk- en denkniveau en hebt minstens 2-5 jaar ervaring met werken als adviseur. Ervaring met participatie is een grote pre.
  • Je hebt ervaring als projectleider.
  • Je beschikt over een analytisch vermogen en doorgrondt vraagstukken snel. Methodisch werken is voor jou geen probleem.
  • Je hebt een vlotte en toegankelijke communicatiestijl, zowel mondeling als in schrift.
  • Je laat je niet gek maken als het even wat drukker is. De werkdruk wisselt bij ons van week tot week afhankelijk van onze projecten. Sommige weken moeten we een tandje bijzetten.
  • Je bent nauwkeurig, enthousiast en denkt in mogelijkheden.
  • Je werkt het liefst gezellig op ons kantoor in de Vasim, Nijmegen. Het is pre als je in omgeving Nijmegen woont.

Wat we bieden

  • Jouw ontwikkeling centraal: wij bieden je een mooie functie in een multidisciplinair team en veilige leeromgeving waarin je bijdraagt aan veel verschillende opdrachten voor een diversiteit aan opdrachtgevers.
  • Teamverband: naast je externe opdrachten help je mee bij het binnenhalen van nieuwe projecten(geen koude acquisitie) en werk je mee aan de ontwikkeling van Bureau Stroom. Bijvoorbeeld aan het optimaliseren van de website of onze promotie. Daarnaast doen we natuurlijk ook aan de nodige teambuilding, de domibo, zomeruitjes en het jaarlijkse kerstdiner.
  • Beloning: een marktconform salaris en goede (secundaire) arbeidsvoorwaarde. Je salaris groeit mee met je professionele ontwikkeling.
  • Vakantie: wij houden van ons werk, maar ook van vakantie. Daarom krijg je minstens 25 vakantiedagen per jaar (o.b.v. een 40-urige werkweek).
  • Flexibiliteit: meestal werken we overdag en zo nu en dan ’s avonds voor avond-bijeenkomsten. Dat vraagt om flexibiliteit. Van jou. Maar ook van ons. Zodat jij je kan richten op een goede werk-privé balans.
  • Uren: 24-36uur, precieze aantal uur bepalen we in overleg. 

Over Bureau Stroom

Bureau Stroom staat bekend om haar daadkrachtige participatie en haar bijdrage aan het versterken van plannen rondom ruimtelijke en sociaaleconomische opgaven. Wij gaan voor maatwerk en kwaliteit vanuit onze expertisen: ‘participatie en omgevingsmanagement’, ‘onderzoek en analyse’, ‘communicatie en participatie’ en ‘interactieve beleidsvorming’. Zo sluit onze aanpak aan op elke unieke vraag. Wij doen de goede dingen goed.  

Professionele ontwikkeling en plezier in ons werk vinden we belangrijk. Daarom is er zowel ruimte om te groeien binnen je functie, als om verder te ontdekken wat bij jou als professional past. We besluiten als team welke opdrachten we aannemen en welke niet. Zo combineer je bij ons de voordelen van werken bij een klein bureau met meedraaien in grote en uitdagende projecten.

Solliciteren

Communicatie en educatie

Is deze functie echt iets voor jou? Leuk, wij maken graag nader kennis met je. Solliciteer door je CV en motivatiebrief te sturen naar info@bureaustroom.nl. Solliciteren kan tot 28 april 2024. De eerste gesprekken vinden plaats op dinsdag 30 april. Mogelijk vindt er later in week 18 een tweede gespreksronde plaats.

Heb je nog vragen?

Wil je meer informatie over de functie of het werk van Bureau Stroom. Neem dan contact op met Jos IJkhout via 06-507 477 50 of info@bureaustroom.nl.